باریش

پیوندها

من بو ایشه مات قالمیشام!

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ

_من بو ایشه مات قالمیشام! من بو ایشه مات قالمیشام! هئچ سن آروادلار بیر دیل، کیشی لر بیر دیل دانیشان شه هر و یا کند گؤروبسن؟! سن اینانماساندا من گؤرمیشم، بلی من گؤرمیشم;آخی بئله ده ایش اولار؟

_اولماز اولماز! آروادلار کیشی لریندن سؤز ائشیدرلر،کیشی نجه آروادینا ایزین وئرر اؤز دیلیندن آیری دیلی آنا دیلین یئرینه دانیشیب و یا اوشاقینا اویرتسین،اولماز، یوخ اولماز!

_آخی اولوب دااا؟

_آی کیشی! اولار قوناق دیلار، آیری شه هرلردن دولانماقا گلیبلر!

_یوخ،اولان بیر ایش دئییل، قوناق آروادلار بیزیم شه هرین کیشی لرینن ال اله دولانیرلار؟! ائله دئیه سن کیشی لرکیشی لیک دن دوشوبلر! آلله قدیم کیشی لره ایرحمت ائله سین،بس نیه اولارین زمانه سینده بئله زادلار گؤرسنمیردی؟

_ گئت قارداش اویانااا، منیم ایشیم گؤجوم وار!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۰
باریش

نظرات  (۲)

۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۵ ائلچی بئی
سالاملار باریش موعلیم
خیرین گوره سن باخخخخخخخخخ اوش دنه اوزریک آت اوتا نظرلر هاااااااااااااااا

جنابیزا هممشه جان سالیقی آرزیلیرام قارداشیم سن الله میرت ائلیینده اینجیمه هاااااااااااااا ایستیرم گونوموز گئچه باخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
سالاملار ائلچی بئی موعللیم
کیشی میرت اولماسا بیز باتاریق. آللاه سنی ساخلاسین.
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۹ دوکتور جئری

خوش گؤردوک

بیزده بو ایشه مات قالمیشیق.. هله بیزیم کندده قویونلار، ایت کیمی هاو-هاو ائدیرلر ..  دوغرودان مات قالمالی دیر!

 

اسن قالین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی